Fleurvanosnabrugge.reismee.nl

Voorproefje

Hoi lieve iedereen,

Leuk dat jullie allemaal zin hebben om mijn avontuur samen met mij te gaan beleven. Dit is even een checkje hoe en of dit werkt. Ik zal jullie vanaf 17 september op de hoogte houden door foto's op deze 'blog' te zetten en wat leuke verhaaltjes die ik heb meegemaakt. Maar voordat ik naar Suriname ga moet er natuurlijk heel wat gebeuren, maar ik ben goed op weg! Colleges worden al 3 weken braaf gevolg (o.a. over vrouwenbesnijdenissen, sloppenwijken, Artsen zonder Grenzen, documentaires, ontwikkelingshulp en heeeel veel dingen over geld), vaccinaties zijn gezet en de eerste inkopen zijn al gedaan. Ik heb vandaag meer te horen gekregen over wat ik daar allemaal precies ga doen. Het zal beginnen met een week 'kennismaken', ik zal dan meelopen in verschillende klinieken en ontmoet de mensen van de Medische Zending. Na deze week vertrek ik met een vliegtuigje naar het binnenland (of Drietabbetje of Stoelmanseiland) waar ik dan 2 weken mee zal gaan lopen met de Medische Zending (hier zal ik later meer uitleg over geven). Na die 2 weken keer ik terug naar Paramaribo om 2 weken mee te lopen in het Diakonessenhuis op de afdeling Gynacologie. De laatste week zal meer gaan over onderzoeken en mag ik werken aan de opdrachten die ik in Nederland moet inleveren. Ik denk dat dit voor nu even genoeg informatie is haha. Mocht je problemen hebben met deze site, laat het mij even weten ;)

Heel veel liefs,

Fleur

P.S. wisten jullie dat Suriname 4/5x zo groot is als Nederland en nog niet eens 600.000 inwoners heeft?

Reacties

Reacties

Olaf

Leuk! We gaan je avontuur goed meemaken zo!

Jenneke en Paul

Hoi Fleur,

Prima initiatief! We gaan het met veel belangstelling volgen.

mama

Helemaal leuk! Zou graag met alles meegaan.
Vraag maar of ze in de herfstvakantie nog een verpleegkundig hulpje kunnen gebruiken? haha.
Serieus, zou het zo doen. Wat een avontuur!
Heel veel succes lieffie xxxxx

Oma Jannie

Leuk, veel plezier. Groetjes Oma Jannie.

Dyon

top, we volgen je op de voet xxx

Edith

Lieverd,

ik wens je een hele goede reis en een leerzaam en leuk verblijf, groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!