Fleurvanosnabrugge.reismee.nl

Veilig aangekomen

Hallo Dushi's!

Eerste nachtje in Paramaribo overleefd hoor. Na 9 uur vliegen, 2,5 uur wachten op de koffers en bij de douane én 2 uur in een busje naar ons huis, waren we best wel moe. We wisten eigenlijk helemaal niet of we wel opgehaald zouden worden bij het vliegveld, dus waren heel blij iemand te zien met het bordje 'Minor Suriname'. Ze rijden hier links en best wel hard dus goed uitkijken met oversteken haha. Er is een klein winkelcentrum op loopafstand dus daar zijn we gister nog wat gaan eten en hebben we geld gewisseld. Alles is hier heel goedkoop! De natuur is echt prachtig en de mensen heel behulpzaam. Ik ga proberen een filmpje up te loaden dus ben benieuwd of het lukt haha. Straks met een taxi naar een zwembad en even de stad verkennen. Morgen om 11.00 begint ons normale rooster. Ik hou jullie op de hoogte!!

Jen en Paul

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. We zijn benieuwd naar het filmpje. Een goede start gewenst morgen!!!

Groet,

Veel succes morgen!

mama

Klinkt helemaal leuk! nog even lekker relaxen en dan van start! xxx

Egon&Greetje

Welkom in het "Wilde Westen";-). Zet hem op morgen!

Veerle

Hee lieverd!
Wat leuk om allemaal te lezen, geniet ervan! Ik ga nu het filmpje snel bekijken, ik ben benieuwd!!
X Veer

papa, Ilknur. Dilara en Erol

Leuk om het allemaal zo te lezen. Zijn benieuwd naar jouw volgend avontuur. Kijk uit bij het oversteken/

caroline billet

Hoi Fleur,
wat leuk dat je dit blog bij houdt en wat een geluk voor de andere ouders zonder bijhoudende blog dochters en zoon!
wij gaan je zeker volgen, geniet en geniet!!